  • 1. Data: 2006-03-26 19:43:13
    Temat: CIEKAWA,DOCHODOWA PRACA
    Od: "Gosia" <z...@p...onet.pl>

    Potrzebujesz dodatkowych pieniędzy? Masz stałe łącze i 1-2 godzin wolnego
    czasu dziennie? Jesteś systematyczny i uczciwy? Zarabiaj razem ze mną,
    wykorzystując pewny i sprawdzony system. To naprawdę działa!! (jestem tego
    przykładem).Jeżeli jesteś zainteresowany(a), wejdź na :
    www.gosia.dobrapraca.info.pl a wszystkiego się dowiesz.

  • 2. Data: 2006-03-26 23:33:23
    Temat: Re: CIEKAWA,DOCHODOWA PRACA
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Gosia wrote:
    > Potrzebujesz dodatkowych pieniędzy?

    NIE.

  • 3. Data: 2006-03-27 12:41:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Gosia napisał(a):
> [...]
    > wykorzystując pewny i sprawdzony system. To naprawdę działa!! (jestem tego
    > przykładem).Jeżeli jesteś zainteresowany(a), wejdź na :

    Niestety, ale moje wszystkie pieniadze sa "dodatkowe". Czekam na zasadnicze.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2006-03-30 12:09:20
    Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    Gosia napisał(a):
> [...]
    > wykorzystując pewny i sprawdzony system. To naprawdę działa!! (jestem tego
    > przykładem).Jeżeli jesteś zainteresowany(a), wejdź na :

    ech.. myslalem ze ludzie juz nie bawia sie w multi level marketing...
    ale widac ze jeszcze to to dziala...
    stronka z klasycznymi przykladami NLP :) ( programowanie
    neurolingwistyczne )
    - ktos kiedys liczyl zarobki z tego wg teorii ciagow - wyszlo mu ze to
    bajka lub zabawa na krotka mete

    pzdr

    |Gippo gg:2364689 |
    |www.gippo-art.xt.pl|