  • 1. Data: 2003-02-15 20:45:00
    Temat: Ciekawe czy ktos wie...
    Od: "Abrahamr" <a...@p...onet.pl>

    Jak wiecie wygrane gier losowych są opodatkowane 10% pod. ryczaltowym.
    Jednak dzialaja firmy miedzynarodowe (np. zarejestrowane na Malcie), ktore
    prowadza np. kasyna w internecie. Co wiecej niektore z nich maja rachunki
    bankowe w Polszcze.
    I teraz pytanie, jak ma sie zachowac czlowiek, ktory cos wygral i mu to
    przelali na jego prywatne konto?

    1. Czy ma sie zglosic do U.Sk. i poprosic o podatkowanie, a jezeli tak, to
    jaki formularz powinien wypelnic?
    2. Czy w Polszcze legalne jest granie w gry hazardowe przez internet
    (podobno w niektorych krajach sa zabronione)?

    Alternatywa, ze ma siedziec cicho i nic nie mowic jest mi znana, ale malo
    interesujaca.

    Pozdrwiam
    Abram

  • 2. Data: 2003-02-16 00:58:08
    Temat: Re: Ciekawe czy ktos wie...
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    obowiazek pobrania i odprowadzenia ww. podatku spoczywa na platniku
    (organizatorze gier lub zakladow),
    czyli to nie jest problem ww. czlowieka

    --
    bromden[at]gazeta.pl
    GCS d- s+: a- C++$ UL(++++) P-- L++ E--- W+(++) N++ o? K? w(++) !O M--

  • 3. Data: 2003-02-16 18:28:49
    Od: "Abrahamr" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "bromden" <b...@g...pl.no.spam> napisal w wiadomosci
    > obowiazek pobrania i odprowadzenia ww. podatku spoczywa na platniku
    > (organizatorze gier lub zakladow),
    > czyli to nie jest problem ww. czlowieka
    >
    > --
    Wydaje mi sie, ze sprawa nie jest taka prosta. Fiskus moze potraktowac takie
    dochody, jako zdobyte za granica. A zatem, jednak poprosic podatnika o
    zaplacenie podatku, tylko jakiego?
    Jeżeli ktoś pojedzie do Las Vegas i wygra, czy ma zapłacić podatek jeżeli
    przywiezie pieniążki do Polski?

    Pozdrawiam
    Abram

  • 4. Data: 2003-02-16 20:41:38
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > Wydaje mi sie, ze sprawa nie jest taka prosta. Fiskus moze potraktowac takie
    > dochody, jako zdobyte za granica. A zatem, jednak poprosic podatnika o

    rzeczywiscie, cos mi sie wydaje, ze jest to opisane gdzies w okolicach
    art. 27. updof (ust. 8-9)