  • 1. Data: 2004-12-21 17:39:04
    Temat: Co jest na topie i cool
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    Witam szanowną Grupę,

    w nawiązaniu do postów w rodzaju "jak płacić mniej podatków a może i
    zusu też nie" informuję, że przeglądając nowe wpisy do rejestru
    zauważyłem, że niektórzy moi konkurenci i firmy związane z tym i owym
    zaczynają preferować fundację jako formę prawną prowadzenia działalności.

    O ile dotychczas fundacje miały jakieś szczytne cele - to obecnie bez
    żenady zamierzają handlować paliwami, produkować i tym podobne.
    Zapewne w nastepnym etapie nie będzie już krygowania się zupełnie,
    powstaną "fundacje" np. Fabryka Faktur im. Stella Maris

    Widać ZPCHR nie są już cool.

    Kto ciekawy może bez biegania do rejestru zajrzeć na
    http://www.biznespolska.pl - zapewniam, że lektura pasjonująca, we
    władzach firm i fundacji można spotkać wielu krewnych i znajomych królika.

    Pozdrawiam: Catbert

  • 2. Data: 2004-12-21 18:39:18
    Temat: Re: Co jest na topie i cool
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Dec 2004, Catbert wrote:
    [...]
    > + O ile dotychczas fundacje miały jakieś szczytne cele - to obecnie bez żenady
    > + zamierzają handlować paliwami, produkować i tym podobne.

    Tia... dla ustawodawcy tłumaczenia są dwa: albo ktoś nie sięga
    inteligencją tak daleko żeby zauważyć że pozwolenia fundacjom
    na prowadzenie DG jest "zwyczajną nieuczciwą konkurencją" - albo
    wręcz przeciwnie... :]
    Cóż, nie mozna JKM.-mu odmówić że czas jakiś temu już akcentował
    ten problem :[ - ani tego że statystyczny obywatel spytany na
    ulicy powie że oczywiście, ...
    [...]
    > + Widać ZPCHR nie są już cool.

    ..."fundacje są cool"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-22 06:48:05
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    > Cóż, nie mozna JKM.-mu odmówić że czas jakiś temu już akcentował
    > ten problem :[ - ani tego że statystyczny obywatel spytany na

    Taa,
    wystarczy przyjrzeć się ile takowych 'fundacji' wygrywa przetargi
    publiczne...
    (www.uzp.gov.pl/)

    :-)

    pozdrawiam