  • 1. Data: 2006-03-27 14:20:44
    Temat: Co zrobić, jeśli jeszcze nie dostałem pitu od pracodawcy
    Od: "Mikołaj Michalczyk" <m...@m...pl>

    Witam,

    do 27 marca nie dostalem pitu od firmy z ktora wiazala mnie umowa o dzielo.
    Czy ktos moglby poradzic mi jakie sa procedury zachowan w takiej sytuacji.

    Pozdrowienia
    Mikolaj Michalczyk

  • 2. Data: 2006-03-27 16:09:47
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Michalczyk" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > do 27 marca nie dostalem pitu od firmy z ktora wiazala mnie umowa o
    > dzielo.
    > Czy ktos moglby poradzic mi jakie sa procedury zachowan w takiej sytuacji.

    Ja bym po pierwsze wykonał telefon do firmy i wyjaśnienił sprawę
    (zapomnieli/wysłali na stary adres/wysłali listem zwykym).
    Jak będą problemy to pismo z kopią do Urzędu Skarbowego, z powołaniem się na
    obowiązek wynikający z ustawy o PDOF.
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl