  • 1. Data: 2004-01-30 19:13:17
    Temat: Czy bede musial skladac korekte?
    Od: "Jose" <w...@g...pl>

    Witam
    Obliczalem PIT z odcinkow ktore przychodzily mi do domu, a teraz dostalem
    rozliczenie PIT-11 z ZUS i wychodzi na to ze albo oni albo ja pomylili sie o
    2 grosze. Czy w takim wypadku musze zlozyc korekte? Jakie i jak duze
    konsekwencje bym poniosl gdybym nie zlozyl w razie kontroli?

    Pozdrawiam
    jOSe

  • 2. Data: 2004-01-30 19:33:53
    Temat: Re: Czy bede musial skladac korekte?
    Od: Marek<b...@i...pl>

    podatki płaci sie w zaokrągleniu do 10gr- pomyłka o 2 gr nie stanowi
    podstawy do wszczęcia jakiegokolwiek postępowania i nie rodzi wobec
    tego żadnych konsekwencji
    pozdrawiam Marek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-30 20:07:43