  • 1. Data: 2013-02-21 22:57:32
    Temat: Czy moge zlozyc w US nie swoj ZAP-3?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Ponoc ze formularz ZAP-3 mozna zlozyc w US osobiscie
    lub wyslac listem.

    A czy moge zlozyc w US druk aktualizacyjny ZAP-3,
    ktory nie dotyczy mojej osoby?
    (podpisany przez wlasciwa osobe oczywiscie)

    Logicznie wydaje sie, ze mozna -
    - czy ktos z Was juz to przerabial i czy byly jakies dymy? :)

  • 2. Data: 2013-02-21 23:13:59
    Temat: Re: Czy moge zlozyc w US nie swoj ZAP-3?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Q wrote:
    > Ponoc ze formularz ZAP-3 mozna zlozyc w US osobiscie
    > lub wyslac listem.
    >
    > A czy moge zlozyc w US druk aktualizacyjny ZAP-3,
    > ktory nie dotyczy mojej osoby?
    > (podpisany przez wlasciwa osobe oczywiscie)

    to tak jakbys wlasnie zabil listonosza.

    on tez w sumie przynosi nie swoje druki.

    > Logicznie wydaje sie, ze mozna -
    > - czy ktos z Was juz to przerabial i czy byly jakies dymy? :)

    jak sie trafi na jelopa w us to moga mu sie nawet twoje skarpetki nie
    spodobac.

    tylko ja zawsze pytam: a po cholere wy tam chodzicie? poczty nie ma blizej?

  • 3. Data: 2013-02-22 02:18:52
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > tylko ja zawsze pytam: a po cholere wy tam chodzicie? poczty nie ma
    > blizej?

    Niestety poczta dalej.

  • 4. Data: 2013-02-22 04:37:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Q wrote:

    > Niestety poczta dalej.

    to idz na poczte jak bedziesz gdzies blisko okienka "przy okazji".

  • 5. Data: 2013-02-22 11:01:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-02-21, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > tylko ja zawsze pytam: a po cholere wy tam chodzicie? poczty nie ma blizej?

    Ja np. mam skarbówkę dosłownie "za rogiem". Jadąc do pracy autobusem mogę podejść
    do okienka i coś zostawić. Na pocztę to muszę przejść jakieś 800 metrów dalej. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl