  • 1. Data: 2002-01-02 11:16:42
    Temat: Czy można odliczyć ...
    Od: "patolog" <p...@p...onet.pl>

    ...miejsce parkingowe pod budynkiem, wraz z mieszkaniem w ramach dużej ulgi
    budowlanej?

    Michał

  • 2. Data: 2002-01-02 12:38:14
    Temat: Re: Czy można odliczyć ...
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "patolog" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > ...miejsce parkingowe pod budynkiem, wraz z mieszkaniem w ramach dużej
    ulgi
    > budowlanej?

    chyba nie.

    Ale w ramach "zakupu dzialki pod budowe" to chyba tak - oczywiscie po
    odpowiednim sformulowaniu umowy.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-02 15:53:16
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | ...miejsce parkingowe pod budynkiem, wraz z mieszkaniem w ramach dużej ulgi
    | budowlanej?

    nie

    pozdrawiam
    majura

  • 4. Data: 2002-01-02 16:18:38
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik majura <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a0vaa1$ooo$...@n...onet.pl...

    > nie

    A co z wyrokami, ze np. garaz przynalezy do lokalu mieszkalnego (fakt, ze
    dotyczylo to VAT, ale systuacja podobna)?

    Karol

  • 5. Data: 2002-01-02 22:22:18
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | A co z wyrokami, ze np. garaz przynalezy do lokalu mieszkalnego (fakt, ze
    | dotyczylo to VAT, ale systuacja podobna)?

    Wyroki, które udało mi się przeczytać nie dotyczyły garażu wolnostojącego, a
    tylko w takim przypadku możnaby znaleźć analogię.
    Chyba, że coś przeoczyłem

    pozdrawiam
    majura

  • 6. Data: 2002-01-03 08:25:04
    Od: "patolog" <p...@p...onet.pl>

    Może nie wynikało to jasno z treści postu, ale chodzi o miejsce garażowe w
    podziemiach budynku.
    Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi.
    Michał

  • 7. Data: 2002-01-03 08:30:34
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik majura <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a10139$rrk$...@n...onet.pl...

    > Wyroki, które udało mi się przeczytać nie dotyczyły garażu wolnostojącego,
    > tylko w takim przypadku możnaby znaleźć analogię.
    > Chyba, że coś przeoczyłem

    Nie rozumiem. Oznacza to, ze dla podatnika lepsza sytuacja jest jak kupuje
    garaz wolnostojacy, a nie miejsce parkingowe w garazu podziemnym?

    Karol

  • 8. Data: 2002-01-03 08:58:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a11532$je$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Nie rozumiem. Oznacza to, ze dla podatnika lepsza sytuacja jest jak kupuje
    > garaz wolnostojacy, a nie miejsce parkingowe w garazu podziemnym?

    Ojej.....

    Dla podatnika lepiej jest, gdy pomieszczenie stanowi czesc budynku.
    I niewazne czy to garaz, czy "piwnica". Niedawno temu w GP o sporze
    podatnika
    z US "w temacie piwnicy".

    Nie jestem fachowcem, lecz interesuje sie tymi sprawami, moze fachowcy
    poprawia.

    Wiele zalezy od umowy. Jesli wg niej jest Pan wlascicielem czesci budynku,
    obejmujaca lokal mieszkalny i czesc garazu, to mysle, ze ma pan duze szanse.

    Jesli jest Pan wlascicielem lokalu mieszkalnego i kupuja pan "prawo do
    parkowania"
    w czesci garazu, to mysle ze jest Pan bez szans.

    Boguslaw

  • 9. Data: 2002-01-03 08:59:37
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a116cu$k4t$...@i...cyf-kr.edu.pl...

    > Jesli jest Pan wlascicielem lokalu mieszkalnego i kupuja pan "prawo do
    > parkowania"

    Co rozumiesz pod pojeciem "prawo do parkowania"?

    Karol

  • 10. Data: 2002-01-03 09:28:11
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a116ph$jbn$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:a116cu$k4t$...@i...cyf-kr.edu.pl...

    > Co rozumiesz pod pojeciem "prawo do parkowania"?
    >
    > Karol

    "Prawo niematerialne" do parkowania samochodu w okreslonym miejscu,
    bez tytulu wlasnosci.

    Boguslaw