  • 1. Data: 2005-01-07 10:32:18
    Temat: Czy można przeorganizować zestawy komputerowe
    Od: Ewa<e...@w...pl>

    Zestaw komputerowy wiadomo z czego się składa, prblem jest czy
    można zamienić zestawy komputerowe monitorami. Jak to należy
    ewidencjonować. Postanowiłam że nowy monitor będzie służył staremu
    komputerowi który nie jest środkiem trwałym a stary monitor chcę
    zestawić z nowym serwrem bo i tak się go często nie używa. Wtedy
    serwer nie będzie środkiem trwałym.
    Jak to udokumnetować?

    Dziękuję za pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-07 10:44:06
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Ewa wrote:

> [...]
    > komputerowi który nie jest środkiem trwałym a stary monitor chcę
    > zestawić z nowym serwrem bo i tak się go często nie używa. Wtedy

    Co masz na mysli mowiac "stary nie jest ST" ?

    Chcesz firmowy monitor do prywatnego komputera uzywac ?

    Nowa ustawa podatkowa mowi co nalezy zrobic przy odlazceniu
    podzespolu ST.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-07 10:49:48
    Od: Ewa<e...@w...pl>

    stary jest na stanie firmy ale nie jest środkiem trwałym - został
    wniesiony do formy z wartością zero

    -> http://usenet.pomocprawna.info