  • 1. Data: 2002-04-25 17:31:11
    Temat: Czy można wysłać PIT drukowany na kompie obliczony programem?
    Od: "Zolw" <z...@p...fm>

    Właśnie jeden program wyliczył za mnie PIT-37 i PIT/O i sobie je ładnie
    wydrukowałem :)
    Czy mogę je w tej formie wysłać do US?
    Niestety na dole każdej strony jest adnotacja: "Wydrukowano z programu...",
    adres www dystrybutora programu, i "Drukowanie formularzy dzięki współpracy
    z..." a całe zeznanie jest na 3 osobnych kartkach :(
    Czy to nie przeszkadza?
    Mogę wysyłać, czy muszę ręcznie przepisywać?
    Zolw

  • 2. Data: 2002-04-25 20:11:40
    Od: Michal <j...@s...waw.pl>

    Dnia Thu, 25 Apr 2002 19:31:11 +0200, "Zolw" <z...@p...fm>
    napisal:

> [...]
    >z..." a całe zeznanie jest na 3 osobnych kartkach :(
    >Czy to nie przeszkadza?
    >Mogę wysyłać, czy muszę ręcznie przepisywać?

    Smialo mozesz wyslac.
    Odkad tylko pojawil sie pierwszy program do wypelniania/drukowania
    PITow, czyli +/- w 1996 roku zawsze wysylam swoje w takiej formie i
    nie spotkalem sie z jakimikolwiek problemami.

    Michal H. Chrominski <m...@s...waw.pl>
    GG# 3388 ICQ# 21895620 Warszawa

  • 3. Data: 2002-04-25 20:12:38
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

  • 4. Data: 2002-04-26 20:56:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    kartkach :(
    > Czy to nie przeszkadza?
    > Mogę wysyłać, czy muszę ręcznie przepisywać?

    Nie widzę problemu, a poza tym zobacz wcześniejszy
    post

    Sark