  • 1. Data: 2007-01-05 02:56:40
    Temat: Czy na komputerze do DG mogę mieć gry?
    Od: "Adam" <t...@w...pl>

    Czy na komputerze kupionym w celu wykonywania działalności gospodarczej i
    wrzuconym w koszty mogę mieć gry? Na przykład szachy?

  • 2. Data: 2007-01-05 06:50:33
    Temat: Re: Czy na komputerze do DG mogę mieć gry?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Mieć możesz, ale nikt nie zagwarantuje, że ewentualna kontrola
    zakwestionuje, że komputer był wykorzystywany nie tylko do DG.
    Jacek

  • 3. Data: 2007-01-05 07:03:48
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > Mieć możesz, ale nikt nie zagwarantuje, że ewentualna kontrola
    > zakwestionuje, że komputer był wykorzystywany nie tylko do DG.
    I co wtedy?

  • 4. Data: 2007-01-05 07:09:20
    Od: "Adam" <t...@w...pl>

    > Mieć możesz, ale nikt nie zagwarantuje, że ewentualna kontrola
    > zakwestionuje, że komputer był wykorzystywany nie tylko do DG.

    Ano właśnie tak też myślałem.
    Oczywiście gier nie miałem zamiaru wrzucać w koszty.
    Ale wiesz - tak się składa, że zlecam pisanie gier.
    Można by to podciągnąć pod analizę zachowań konkurencji ;-)

  • 5. Data: 2007-01-05 09:12:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jan 2007, Jacek wrote:

    > Mieć możesz, ale nikt nie zagwarantuje, że ewentualna kontrola
    > zakwestionuje, że komputer był wykorzystywany nie tylko do DG.

    No czekaj.
    To Ty do DG używasz nieprzetestowanego sprzętu????
    :O :D

    http://tiny.pl/wt9w
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/d882f446afb0ad13/b79860ca105bc74
    b?lnk=st&q=&rnum=7#b79860ca105bc74b

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-01-05 10:34:09
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mieć możesz, ale nikt nie zagwarantuje, że ewentualna kontrola
    > zakwestionuje, że komputer był wykorzystywany nie tylko do DG.
    > Jacek

    Kontrola a konkretnie? BSA? Czy może policja sprawdza czy na komputerze
    firmowym ktoś nie daj Boże układa pasjanse? A co jesli ktoś na domowym
    wydrukuje fakturę?

  • 7. Data: 2007-01-05 11:59:53
    Od: "mat" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mieć możesz, ale nikt nie zagwarantuje, że ewentualna kontrola
    > zakwestionuje, że komputer był wykorzystywany nie tylko do DG.
    > Jacek

    Chyba żartujesz, co mogą mu zrobić, ja mam na komputerze wiele programów nie
    związanych z DG, gry tez mam a co :) Auto (leasing) tez mam na firmę jeżdżę
    do kontrahentów, przywożę czasem towar. Ale przecięż też jeżdżę sobie
    prywatnie do sklepu, do rodziny, na wczasy i co wtedy ??
    No chyba że ktoś miał taką kontrolę to niech napisze.