  • 1. Data: 2005-12-15 10:32:57
    Temat: Czy paragon to dokument zakupu na DG ?
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Witam,

    Chciałem prosić o pomoc/odpowiedź w pewnej kwestii handlu
    na Allegro przy DG/ryczałt.

    Przykładowo sprzedaję używane ubrania na allegro.
    Na mnijeszą cześć mam wystawioną fakturę/rachunek, lecz większą
    cześć stanowią ubrania od znajomych z zagranicy, lub które mogę mieć
    od znajomych po ich dzieciach, lub np zakupione gdzieś, gdzie dostaję
    tylko paragon.

    Tu jest problem/pytanie, czy paragon jest wystarczającym dokumentem
    zakupu (rachunku ani faktury nie dostanę) do dokumentacji.
    W jaki sposób rozwiązać kwestię ubrań które mam z innych źródeł m. in.
    od osób prywatnych, na które nie mam dokumentu.
    Jak rozwiązać ten problem, żeby US nie widział tu przeszkód, żeby być
    w zgodzie z prawem.

    Dziś będę pytał o to w US, choc na słowo handel internetowy, część pań
    potrafi zblednąć i ciężko uzyskać _pewną_ informację.

    Będę zaczynał DG - jest to sytacja, która mnie czeka i chciałbym przed
    rozpoczęciem DG/rycząłt wiedzieć, jak to rozwiazać.

    Pozdrawiam i jesli ktoś będzie umiał pomoc proszę o to.
    Grzegorz