  • 1. Data: 2002-10-31 08:23:13
    Temat: Czy wchodzic w VAT? Pomocy
    Od: "Karol" <k...@w...pl>

    Cześć.
    Założyłem DG, usługi informatyczne.
    Pracuję na etacie, a na dg bedę obsługiwał hurtownię.
    Kwota z obsługi hurtowni 900 brutto/miesiąc.
    Czy ktoś mógłby mi rozpisać ile z tego mi zostanie na rękę, bez wliczania
    dodatkowych kosztów?
    No i podstawowe pytanie,czy z czymś takim wchodzić w VAT?
    Jak najkorzystniej przy takiej kwocie rozliczać koszty np samochodu
    prywatnego ?
    Karol

  • 2. Data: 2002-10-31 15:32:33
    Temat: Re: Czy wchodzic w VAT? Pomocy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Kwota z obsługi hurtowni 900 brutto/miesiąc.

    Co to za kwota?
    Dochód/przychód/obrót?

    > Czy ktoś mógłby mi rozpisać ile z tego mi zostanie na rękę, bez
    wliczania
    > dodatkowych kosztów?

    Jak uściślisz to powyżej, to może ktoś pomoże...

    > No i podstawowe pytanie,czy z czymś takim wchodzić w VAT?

    A może już jesteś vatowcem? :-))

    > Jak najkorzystniej przy takiej kwocie rozliczać koszty np samochodu
    > prywatnego ?

    Przy jakiej kwocie?

    Pzdr
    CEZ

  • 3. Data: 2002-11-04 06:56:20
    Od: "Karol" <k...@w...pl>

    > Co to za kwota?
    > Dochód/przychód/obrót?

    Uściślę:
    Na taką kwotę mogę wystawić hurtowni rachunek za usługi informatyczne.
    Karol

  • 4. Data: 2002-11-04 12:15:01
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Karol" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Uściślę:
    > Na taką kwotę mogę wystawić hurtowni rachunek za usługi informatyczne.
    > Karol

    to zalezy co to znaczy w Panskim tekscie "brutto".

    jesli w ozumieniu ustwy o VAT to dziwne,z e hurtownia stawia taki warunek,
    ale wtedy oczywiscie zwolnienie z VAT.

    Boguslaw