  • 1. Data: 2006-11-22 18:26:27
    Temat: Czynności sprawdzające
    Od: t <r...@o...pl>

    No i się doczekałem, wniosek zwrot VAT zadziałał.
    Pytanie czy brać rejestry VAT żeby wytrzepali od razu ew. błędy
    czy lepiej nie i dlaczego. W końcu faktury "niemedialne" można odliczać
    w mieisącu otrzymania lub następnym - więc to że wyrzuce na stół 100 faktur
    może nie pozwolić na ustalenie czy deklaracja za dany miesiąc jest ok,
    bo to zabawa w klocki lego które można pospinać tak lub siak.
    A może zrobić tylko listę co kiedy odlicałem, tyle że wolałbym
    już rejestry zanieść i mieć wstępną weryfikację z głowy.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-22 20:23:16
    Temat: Re: Czynności sprawdzające
    Od: "Sylwia" <n...@i...pl>

    Użytkownik "t" napisał:

    > No i się doczekałem, wniosek zwrot VAT zadziałał.

    A to znaczy, że zaprosili Cię do siebie? I nie powiedzieli co masz zabrać?
    Trzymam kciuki ;-) i czekam na info czy czepiali się w ewidencjach VAT tego
    przenoszenia i sumowania poprzednich miesięcy.

    Pozdrawiam, Sylwia

  • 3. Data: 2006-11-22 21:24:10
    Temat: Re: Czynno?ci sprawdzaj?ce
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-11-2006 o 21:23:16 Sylwia <n...@i...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "t" napisa?:

    > A to znaczy, ?e zaprosili Ci? do siebie? I nie powiedzieli co masz
    > zabraae?

    Powiedzieli, ale o ewidencjach nie wpominali. Zresztą, przy czynnościach
    sprawdzających
    nie mogą chcieć ewidencji. Ale jeśli nie ma haczyka to wezmę.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-24 20:12:16
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-11-2006 o 21:23:16 Sylwia <n...@i...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "t" napisa?:

    > A to znaczy, ?e zaprosili Ci? do siebie? I nie powiedzieli co masz
    > zabraae?
    > Trzymam kciuki ;-) i czekam na info czy czepiali si? w ewidencjach VAT
    > tego
    > przenoszenia i sumowania poprzednich miesi?cy.

    Pozamiatane.
    Na pierwszy ognień wszytsko jest ok, ale do zwrotu jeszcze jakiś czas
    a nawet jak zwrócą to mogą to tylko po to zorbić żeby na wigilie 2012
    wpasc w kominiarkach i zazadac z odsetkami :)

    pozdrawiam