  • 1. Data: 2006-11-22 12:07:53
    Temat: Jak skorygować nr FV?
    Od: "/RookArt/" <g...@u...o2.pl>

    Witam. Jak mogę skorygować błedny nr FV.
    Sytuacja wygląda następująco.
    Wystawiłem FV np. z nr 11 a okazuje się że powinien być nr 13.
    Pod pozycjami 11 i 12 mam już inne FV. Błąd wynikł z powodu
    używania dwóch kompów do wystawiania FV.
    Doczytałem się, że Notę Korygującą może wystawiać nabywca
    a co ze sprzedającym. Na FV nic się nie zmienia tylko NR.
    Czy powinienem wystawić FV korygującą ale w takim razie
    do jakiej FV skoro Nabywcy wysłałem z nr 11 a mam ją zaksięgowaną
    z nr 13.

    pozdrawiam
    cezary

  • 2. Data: 2006-11-22 12:48:06
    Temat: Re: Jak skorygowaae nr FV?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-11-2006 o 13:07:53 /RookArt/ <g...@u...o2.pl> napisał(a):

    > Witam. Jak mog? skorygowaae b?edny nr FV.
    > Sytuacja wygl?da nast?puj?co.
    > Wystawi?em FV np. z nr 11 a okazuje si? ?e powinien byae nr 13.
    > Pod pozycjami 11 i 12 mam ju? inne FV. B??d wynik? z powodu
    > u?ywania dwóch kompów do wystawiania FV.
    > Doczyta?em si?, ?e Not? Koryguj?c? mo?e wystawiaae nabywca
    > a co ze sprzedaj?cym. Na FV nic si? nie zmienia tylko NR.
    > Czy powinienem wystawiae FV koryguj?c? ale w takim razie
    > do jakiej FV skoro Nabywcy wys?a?em z nr 11 a mam j? zaksi?gowan?
    > z nr 13.

    Faktue korygującą też możesz wystawić do tego

  • 3. Data: 2006-11-22 13:44:48
    Temat: Re: Jak skorygować nr FV?
    Od: "animi" <a...@p...onet.pl>

    Wystawiasz notę korygującą i księgujesz fakturę pod poprawnym numerem. W
    papierach trzymasz oczywiście kopie niepoprawnie wystawionej faktury i kopie
    noty.
    Pozdr
    animi

  • 4. Data: 2006-11-22 14:22:42
    Od: "Emek" <k...@y...co.uk>

    > Wystawiasz notę korygującą i księgujesz fakturę pod poprawnym numerem. W
    > papierach trzymasz oczywiście kopie niepoprawnie wystawionej faktury i
    > kopie
    > noty.

    Pprzepisy mówią , iż tylko nabywca ma prawo wystawić notę korygującą.
    Sprzedawca wystawia fakturę korygującą.

    > Pozdr
    Pzdr