  • 1. Data: 2011-07-18 14:57:47
    Temat: DG a remont mieszkania pod wynajem?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Chcialbym sie poradzic Szanownych Grupowiczów w kwestii optymalizacji
    podatkowej zwiazanej z remontem mieszkania.

    Mam mieszkanie, w ktorym planuje mieszkac przez najblizszy rok, jednak
    docelowo ma ono byc przeznaczone na wynajem. Musze zrobic jego remont.
    I teraz pojawia sie pytanie jak najlepiej jest to zrobic. Czy brac
    wszystko jak leci na faktury na dzialanosc gospodarcza... Z tego co
    wiem pozniejsze wynajmowanie mieszkania na DG jest malo oplacalne ze
    wzgledu na wysokosc podatku. Z gory dzieki za jakies sensowne
    wskazowki.

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2011-07-18 15:30:16
    Temat: Re: DG a remont mieszkania pod wynajem?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/18/2011 9:57 AM, Przemyslaw Kempinski wrote:
    > Chcialbym sie poradzic

    a porady to tylko u doradcow, tutaj najwyzej mozesz wyrazic swoja opinie