  • 1. Data: 2006-05-15 07:23:19
    Temat: DG i koniecznosc placenia podatku od nieruchomosci
    Od: "and" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Dostalem wlasnie wezwanie z UG zeby z zwiazku z tym ze
    mam zarejestrowana DG na terenie gminy wypelnic druk IN-1
    Jest to infromacja w sprawie podatku od nieruchomosci.
    Wg urzednikow powinienem zaplacic podatek, mimo iz nie jestem
    wlascicielem, ani najemca lokalu gdzie mam zrejestrowana dzialalnosc.
    Czy ktos ma doswiadczenia w tej sprawie?
    Czy faktycznie powinienem placic podatek od nieruchomosci?
    A moze nie ja tylko wlsciciel lokalu gdzie mam zarejestrowana dzialalnosc?
    (czyli moi rodzice)

    pozdrawiam

    and

    KPiR, VAT

  • 2. Data: 2006-05-15 09:15:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "and" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy faktycznie powinienem placic podatek od nieruchomosci?
    > A moze nie ja tylko wlsciciel lokalu gdzie mam zarejestrowana dzialalnosc?

    A co to znaczy "gdzie mam zarejestrowana"?
    Zglosiles to jako miejsce prowadzenia dzialalnosci, czy jako adres
    zamieszkania/miejsce przechowywania ksiag?
    Jaka to dzialalnosc? Czy faktycznie wymaga siedziby?

    Pozdrawiam
    SDD