  • 1. Data: 2010-05-10 15:53:33
    Temat: DG i koszty za telefon niefirmowy
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Witam,

    w ub. miesiącu miałem problem ze swoim tel. firmowym, i przez pewien
    czas zmuszony byłem korzystać tylko z prywatnego do rozmów biznesowych.
    Czy w jakikolwiek sposób (jeśli tak to jak) mogę włączyć koszty z tej
    faktury do kosztów dg?
    Tel. jest na mnie, do rodziny mam połączenia bezpłatne. Na rozmowy z
    kontrahentami zużyłem też minuty abonamentowe plus dodatkowo sporo za
    drogie minuty. Fakturę dostaję emailowo, w postaci pdfa.
    Jak polecalibyście to rozliczyć?

    Zasadniczo używam tego tel zamiennie z firmowym, gospodarując minutami z
    abonamentu, ale do tej pory nie przekroczyłem limitu więc nie myślałem o
    odliczeniach.

    Pzdr
    Ranger

  • 2. Data: 2010-05-10 21:36:11
    Temat: Re: DG i koszty za telefon niefirmowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 May 2010, Ranger wrote:

    > Witam,
    >
    > w ub. miesiącu miałem problem ze swoim tel. firmowym, i przez pewien czas
    > zmuszony byłem korzystać tylko z prywatnego do rozmów biznesowych.

    Tak z ciekawości - prowadzisz firmę państwową czy komunalną?
    (bo skoro *prywatny* ma być zaprzeczeniem firmowego, to chwilowo
    nie widzę innego wyjścia ;), a jak nie ma być zaprzeczeniem,
    to mamy problem bo nie widać różnicy między prywatnym a prywatnym ;))

    > Czy w jakikolwiek sposób (jeśli tak to jak) mogę włączyć koszty z tej faktury
    > do kosztów dg?

    IMO zajrzeć do archiwów:
    http://groups.google.pl/groups/search?as_oq=biling+b
    ilingu&num=100&as_ugroup=*.podatki&safe=off

    > Fakturę dostaję emailowo, w postaci pdfa.

    To jest osobny problem.
    Brak dokumentu księgowego jak rozumiem, nie podejmuję się przeskoczyć ;)

    pzdr, Gotfryd