  • 1. Data: 2005-11-28 00:41:01
    Temat: DG --> miejsce przechowywania dokumentów
    Od: "Greg" <m...@o...pl>

    (DG, VAT, PKPiR)

    Siedziba firmy znajduje się w mieście X, ale faktycznie cały czas przebywam
    i prowadzę działalność w mieście Y.
    Adres w mieście Y również zgłoszony jest jako miejsce wykonywania
    działalności (ale nie jako siedziba).
    I tu mam pytanie: Gdzie powinny być przechowywane dokumenty? Czy musi to być
    koniecznie siedziba firmy czy może być inne "miejsce prowadzenia
    działalności" nie będące siedzibą?

    Z góry Dziękuję za wszelkie odpowiedzi
    Greg.

  • 2. Data: 2005-11-28 06:53:05
    Temat: Re: DG --> miejsce przechowywania dokumentów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Nov 2005, Greg wrote:

    > (DG, VAT, PKPiR)

    DG OF czy spółka prawa handlowego ?

> [...]
    > I tu mam pytanie: Gdzie powinny być przechowywane dokumenty? Czy musi to być
    > koniecznie siedziba firmy czy może być inne "miejsce prowadzenia

    Ja mam pytanie... o przepis definiujący "siedzibę osoby fizycznej" :)
    Bo mi z K.C. wynika iż OF ma "adres zamieszkania". DG OF dla
    odmiany nie jest "osobą". W efekcie DG OF nie ma prawnie zdefiniowanej
    "siedziby".
    A to o co pytasz - to "miejsce przechowywania dokumentów", deklarowane
    bodaj na NIP-1 ! Przechowuje się je gdzie się chce, tylko US trzeba
    powiadomić że *tam* są.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)