  • 1. Data: 2006-01-20 18:19:15
    Temat: DG na linuksie - szukam osob prowadzacych...
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Jak w temacie - szukam kogos prowadzacego dzialalnosc gospodarcza i
    uzywajacego do tego softu pod linuksem.
    Po okrutnych doswiadczeniach z wfmagiem, subiektem i innymi softami pod
    windowsem oraz samym windowsem - chce prowadzic firme wylacznie pod
    linuksem/pod softem opensource. Nie chodzi mi o to zeby odpalic subiekta
    pod wine, bo to tylko jeszcez wiecej problemow...
    Obadalem LeftHanda, pare innych i niejest lekko, ale moze da sie
    przywyknac?
    Szukam kontaktu z osobami ktore juz to przeszly - i moze doradza co
    wybrac ?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 2. Data: 2006-01-21 07:53:49
    Temat: Re: DG na linuksie - szukam osob prowadzacych...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    BartekK napisał(a):
> [...]
    > przywyknac?
    > Szukam kontaktu z osobami ktore juz to przeszly - i moze doradza co

    Smabi, trawers.
    Tyle, ze Kolego zaczynasz sprawe od dupy strony.
    OS'a dobiera sie do oprogramowania uzytkowego, a nie szczepi na sile,
    linuks'a: bo darmowy.
    Subiekt na emulatorach nie chodzi poprawnie, testowany na wine i dosemu.
    Lefthanda nie udalo mi sie wdrozyc produkcyjnie, ala to bylo kilka lat
    wstecz. Smabi wyglada zachecajaco i niedrogo. Trawersa mialem
    produkcyjnie: stabilny, skomplikowany, drogi.

    MarcinJM

  • 3. Data: 2006-01-21 15:15:30
    Od: BartekK <s...@d...org>

    MarcinJM napisał(a):
    > Tyle, ze Kolego zaczynasz sprawe od dupy strony.
    > OS'a dobiera sie do oprogramowania uzytkowego, a nie szczepi na sile,
    > linuks'a: bo darmowy.
    No ale czesciowo musze... Wyobraz sobie np super specjalizowany
    autoryzowany serwis samochodow opel, ktory kupuje sobie do firmy
    samochody np daewoo;) Tak samo glupio bym wygladal pracujac pod windowsem...

    > Subiekt na emulatorach nie chodzi poprawnie, testowany na wine i dosemu.
    Mi rowniez nie udalo sie go zmusic do poprawnego startowania, nie mowiac
    juz o drukowaniu itd

    > Lefthanda nie udalo mi sie wdrozyc produkcyjnie, ala to bylo kilka lat
    > wstecz.
    tzn nie udalo sie z jakiego powodu?

    > Smabi wyglada zachecajaco i niedrogo.
    Zbadam..
    Dziekuje za rady

  • 4. Data: 2006-01-22 18:14:41
    Od: Krzysztof Jastrzębski <r...@a...pl>

  • 5. Data: 2006-01-22 22:06:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to niedziela 22 styczeń 2006 19:14, gdy Krzysztof Jastrzębski
    napisał(a) coś na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Na czym się zatrzymałeś z LeftHandem ?
    > Używam i zasadniczo same superlatywy.

    Ke? Pod L nie udało mi się zainstalować. Pod Windows ruszył, ale za cholerę
    nie wiedziałem jak się nim posługiwać. Koszmarek najkoszmarniejszego
    kalibru. Siedzieliśmy z żoną kilka dni nad nim, ale uznaliśmy, że autorzy
    musieli być nawaleni albo na prochach, jak projektowali interfejs.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2006-01-23 22:37:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Jan 2006, BartekK wrote:

    > Wyobraz sobie np super specjalizowany autoryzowany
    > serwis samochodow opel, ktory kupuje sobie do firmy samochody np daewoo;)

    Ech :)
    Z anegdotek (raczej prawdziwych): za socjalizmu pracownicy firmy
    produkującej samochody nie mogli podjeżdżać pod fabrykę samochodami
    tej firmy (z wiadomego powodu :>).
    Jak firma została przejęta przez zachodni koncern i przyjechał
    ichni przedstawiciel... wyobraźcie sobie efekty jak obejrzał
    parking pracowniczy :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)