  • 1. Data: 2002-08-01 12:40:39
    Temat: DG, samochod jako ŚT, AC i naprawa
    Od: "Tomek O." <t...@l...pl>

    Witam,

    Tlo zdarzen:
    - mam DG, w niej samochod osobowy jako ŚT
    - w koszty wbilem AC do tego samochodu
    - samochod mial stluczke (prawie nic sie nie stalo)
    - zdecydowalem nie korzystac z AC, gdyz koszt
    naprawy jest mniejszy niz zwyzka AC w przyszlych
    latach

    I teraz pytanie:
    Czy moge wrzucic koszt tej naprawy w koszty,
    czy ktos moze sie do tego przyczepic (ze naprawa
    powinna byc zrealizowana z AC)?

    pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2002-08-01 15:57:46
    Temat: Re: DG, samochod jako ŚT, AC i naprawa
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Tomek O." <t...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I teraz pytanie:
    > Czy moge wrzucic koszt tej naprawy w koszty,
    > czy ktos moze sie do tego przyczepic (ze naprawa

    Moim zdaniem nie ma przeszkód.
    Jacek