  • 1. Data: 2002-08-01 09:34:20
    Temat: Nie wpisana faktura zakupu za maj - co teraz ?
    Od: nick <n...@g...pl>

    Witam
    Co zrobic z nie wpisana faktura zakupu (karta zdrapka do
    telefonu gsm , wartosc 100zl brutto) wystawiona w maju ?
    Czy mozna ja wpisac w lipcu do Vat-zakup i KPiR ?
    Jak to wyglada - prosze o porade!
    marcin

  • 2. Data: 2002-08-01 09:51:25
    Temat: Re: Nie wpisana faktura zakupu za maj - co teraz ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "nick" <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > telefonu gsm , wartosc 100zl brutto) wystawiona w maju ?
    > Czy mozna ja wpisac w lipcu do Vat-zakup i KPiR ?

    Mysle,z e to zalezy od daty otrzymania faktury

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-01 12:42:38
    Od: "Marco" <m...@i...com.pl>

    jezeli nastepn miesiacem po dacie otrzymania jest czaeriwec to w lipcy nie
    mozesz odpisac jej z vatu. ale mozesz skoryowac (przy spelnieniu okreslonych
    warunków) deklaracje majowa (jezeli otrzymales FV w maju)

    Uzytkownik "nick" <n...@g...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2002-08-02 08:57:30
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > "nick" <n...@g...pl> wrote in message

    > Mysle,z e to zalezy od daty otrzymania faktury
    Co zależy? VAT owszem, ale nie koszty.
    Do KPiR mozna smiało wpisać fakturę wtedy, kiedy "się znalazła", o ile
    to ten sam rok którego dotyczy.
    VAT można odliczyc w miesiącu otrzymania lub w nastepnym.
    Jeżeli faktura przyszła w czerwcu - vat mozna odliczyc w deklaracji za
    lipiec. Jeżeli przyszła w maju - pozostaje korekta deklaracji za maj o
    ile faktura została zapłacona.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-08-02 09:22:06
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Maddy" <m...@i...pl> wrote in message

    > Co zależy? VAT owszem, ale nie koszty.

    No sama Pani pisze pani Magdaleno co zalezy.....

    > Do KPiR mozna smiało wpisać fakturę wtedy, kiedy "się znalazła", o ile
    > to ten sam rok którego dotyczy.
    > VAT można odliczyc w miesiącu otrzymania lub w nastepnym.

    Pozdrawiam pojednawczo

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-08-06 17:41:37
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > "Maddy" <m...@i...pl> wrote in message

    > No sama Pani pisze pani Magdaleno co zalezy.....

    > Pozdrawiam pojednawczo
    >
    > Boguslaw

    Czyżby? Proszę się zastanowić.
    Pozdrawiam, "nie pojednawczo" :-)