  • 1. Data: 2003-08-04 15:53:38
    Temat: DUZA BIEDA
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jak zalatwic sprawe. Mam przyjaciela ktory nawazyl niezlego piwa
    Nie placil podatkow, ani Zus od 1,5 roku. Juz zainteresowala sie nim policja
    i prokuratura. PIT-y wysylal. Nie wysylal deklaracji zusowskich.
    1 Co mu grozi
    2. Co ma robic.

    Ukrywanie sie nie ma sensu.

    Pozdrawiam Adamski

  • 2. Data: 2003-08-09 20:01:25
    Temat: Re: DUZA BIEDA
    Od: "ciechan" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    policja
    > i prokuratura. PIT-y wysylal. Nie wysylal deklaracji zusowskich.

    Co do podatkow, to sa dwie kwestie:
    1) oczywiscie cale podatki do zaplaty plus odsetki
    2) odpowiedzialnosc karna skarbowa - i tu jest OK, bo jesli skladal
    deklaracje z prawidlowo obliczonym podatkiem, to nie wplacajac tego podatku
    popelnil jedynie wykroczenie z art.57§1 kks...
    O ZUSie niewiele Ci powiem, jest to scigane i tu moga byc glownie problemy
    ;(
    pozdrawiam