  • 1. Data: 2005-03-29 17:39:12
    Temat: Dodatek szkoleniowy
    Od: Inculpactor <n...@m...com>

    Jestem osobą zarejestrowaną w Urzędzie Pracy bez prawa do
    zasiłku, nie mam żadnych dochodów.

    1. W 2004 roku dostałem dodatek szkoleniowy. Czy muszę zapłacić
    za niego podatek? UP przysłał mi PIT-11, w którym uwzględnił
    "Przychód" = 10zł, "Zaliczka pobrana przez płatnika" = 0zł.

    2. Kiedyś mi się obiło o uszy, że zarejestrowana osoba bez
    dochodów nie musi wypełniać zeznań podatkowych (i tak wszędzie
    musiałaby powpisywać "zera"), że UP zrobi to we własnym
    zakresie. Czy to prawda?