  • 1. Data: 2006-04-26 19:56:14
    Temat: Dopłata do US.
    Od: RakuKrak <r...@a...kom.pl>

    Zawsze miałem zwroty i nie było problemu.
    W tym roku kopnął mnie zaszczyt i musze wzbogacić Państwo o niebagatelną
    kwotę 400 zł.

    Mam w związku z tym pytanie - jak to zrobić ? Przelew - na jakie konto ?
    Gotówka - gdzie ??

    Oczywiście bardziej cywilizowany sposób to przelew, co mam w tytule
    wpisać ??? Może mi ktoś wytłumaczyć ?

    --
    ###################
    Raku

  • 2. Data: 2006-04-26 20:32:52
    Temat: Re: Dopłata do US.
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    RakuKrak <r...@a...kom.pl> wrote:
    > Mam w związku z tym pytanie - jak to zrobić ? Przelew - na jakie konto ?

    Spytaj w swoim urzędzie skarbowym, skąd my mamy wiedzieć? :)
    Albo sprawdź na WWW.

    > Oczywiście bardziej cywilizowany sposób to przelew, co mam w tytule
    > wpisać ??? Może mi ktoś wytłumaczyć ?

    W bankach zwykle są szablony do przelewu do US, tam podajesz
    dane, m.in. NIP (hint, hint: Numer Identyfikacji Podatkowej).

    p.

  • 3. Data: 2006-04-27 09:07:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Apr 2006, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Spytaj w swoim urzędzie skarbowym, skąd my mamy wiedzieć? :)
    > Albo sprawdź na WWW.

    Lista kont bankowych jest wydana obwieszczeniem MF:
    http://www.pit.pl/pages/i/401.php

    ...i stąd mamy wiedzieć :)

    A na stronie jest wyszukiwarka po załączniku :)
    (tylko ząłącznik 4. jest w .DOC)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-04-27 17:35:42
    Od: RakuKrak <r...@a...kom.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Lista kont bankowych jest wydana obwieszczeniem MF:
    > http://www.pit.pl/pages/i/401.php
    >
    > ...i stąd mamy wiedzieć :)
    >
    > A na stronie jest wyszukiwarka po załączniku :)
    > (tylko ząłącznik 4. jest w .DOC)

    O to właśnie chodziło - wielkie dzięki :)

    --
    Raku

  • 5. Data: 2006-04-28 16:28:24
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > Lista kont bankowych jest wydana obwieszczeniem MF:
    > http://www.pit.pl/pages/i/401.php
    > ...i stąd mamy wiedzieć :)

    Tu poznamy ("sprawdź na WWW") listę wszystkich kont bankowych,
    nie konto, na które on ma przelać. :>

    p.