  • 1. Data: 2006-03-17 22:13:56
    Temat: Dotacja z Urzedu Pracy i zakup praw autorskich
    Od: "Alwik" <a...@o...pl>

    Witam
    czy ktos z panstwa przerabial temat dotacji na rozpoczecie dzialalnosci dla
    bezrobotnych i zakup praw autorskich? Chce rozpoczac dzialalnosc polegajaca
    na sprzedazy oprogramowania, ktore zostanie napisane na moje zamowienie -
    zakup praw autorskich chcialabym pokryc z dotacji - czy mozna tak
    wykorzystac czesc dotacji i czy wiaze sie to z jakimis ukrytymi kosztami.
    Niestety w urzedzie nie potrafili mi odpowiedziec na to pytanie, a w
    rozporzadzeniu nie znalazlam zapisu o prawach autorskich.
    Moze ktos z panstwa przerabial juz taka sytuacje i moglby sie podzielic
    swoim doswiadczeniem.
    Z gory dziekuje
    Alwik