  • 1. Data: 2005-04-21 08:42:39
    Temat: DuPoint :o
    Od: "exżona_zaraza" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    potrzebuje klarownego (jak dla mnie) info na temat tego wskaznika, cokolwiek
    to jest ;)
    Sprawa dosyc pilna (dywanikowa) grrr

    z gory dzieki i pozdrawiam,
    ex.

  • 2. Data: 2005-04-21 09:56:59
    Temat: Re: DuPoint :o
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "exżona_zaraza" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d47ot2$o9q$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > potrzebuje klarownego (jak dla mnie) info na temat tego wskaznika,
    > cokolwiek to jest ;)
    > Sprawa dosyc pilna (dywanikowa) grrr
    To nie w skaznik, to model obejmujacy grupe wskaznikow.
    Znajdziesz tutaj:

    http://prace.sciaga.pl/24881.html
    http://knfib.wzr.pl/Analiza%20fundamentalna!.pdf

    Powinno starczyc, jezeli masz wiecej czasu, to pomoze podstawowy podrczenik
    z analizy finansowej - ale juz przepisywac go nie bede:-)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 3. Data: 2005-04-21 10:08:32
    Od: "exżona_zaraza" <r...@p...onet.pl>