  • 1. Data: 2002-10-08 07:21:59
    Temat: Działalność gospodarcza a umowa o dzieło PILNE
    Od: "Krzycho" <K...@w...pl>

    Witam.
    Mam taki problem. Prowadzę działalność gospodarczą na KPiR.
    Firma chce mi zlecić pracę na umowę o dzieło, jednak zakres
    usługi pokrywa się z zakresem mojej działalności gospodarczej.
    Czy mogę wykonać pracę na UD czy musiałbym wystawić F-rę VAT.
    Dziękuje
    Krzysztof Z.

  • 2. Data: 2002-10-08 07:47:38
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    poczytaj 10 tematow do tylu "DG a umowa o dzielo"

  • 3. Data: 2002-10-08 11:19:38
    Od: Peptulis Amargolis <W...@i...pl>

    >Czy mog? wykona? prac? na UD czy musia?bym wystawi? F-r? VAT.

    wg mnie tylko fakture.

    Jezeli te rzeczy nie pokrywalyby sie (np. umowa - za tlumaczenie
    tekstu, DG - uslugi budowlane), to pewni byloby mozna. Ale ekspertem
    to nie jestem.

    Pepto

    p.s. jezeli mozna to takze na priv! pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl