  • 1. Data: 2010-06-21 18:02:46
    Temat: Edzekucja komornicza
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    Czy komornik sadowy może wsiąść żonie na konto lub zająć pensję, żeby
    ściągnąć zasądzoną przez sąd w procesie cywilnym jakąś grzywnę mężowi?
    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/grzywna2.JPG
    To są jakieś należności sądowe należne Skarbowi Państwa. Czy długo
    może komornik i sąd próbować i w ilu procentach ściągać zanim zamieni
    na areszt wnioskowany przez dłużnika?
    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.JPG
    Jeżeli może wsiąść żonie na konto lub pensje, to czy również może
    żonie zamienić grzywnę męża na areszt? Czy sąd może zaocznie przywalić
    dowolną grzywnę nie badając przychodów rodziny i stanu rodzinnego? Czy
    dzieci nie powinny być chronione w takim przypadku w pierwszej
    kolejności? Jak duże odsetki może komornik naliczać i koszty od
    grzywny 2000 zł? Czy taką grzywnę można powielać, to znaczy
    wielokrotnie zasądzać? Być może chodzi o nie zwrócenie powodowi 200 zł
    kosztów sadowych z oskarżenia prywatnego. Albo nie odbieranie wezwań i
    niestawianie się w drugim procesie w sadzie okręgowym. Dłużnik
    przebywał za granicą.

  • 2. Data: 2010-06-21 21:40:21
    Temat: Re: Edzekucja komornicza
    Od: temp <r...@x...pl>

    On Mon, 21 Jun 2010 11:02:46 -0700 (PDT)
    "flying.robak" <m...@g...pl> wrote:

    > Czy komornik sadowy może wsiąść żonie na konto lub zająć pensję, żeby
    To nie lepiej zapytać na pl..prawo? TU SĄ PODATKI

  • 3. Data: 2010-06-21 22:07:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    temp wrote:

    > To nie lepiej zapytać na pl..prawo? TU SĄ PODATKI

    zapytał i na p.s.prawo i wrocław i banki, w paru forach, wiekszość gazet
    i na swoim własnym blogu.

  • 4. Data: 2010-06-21 22:37:14
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    > zapyta i na p.s.prawo i wroc aw i banki, w paru forach, wiekszo gazet
    > i na swoim w asnym blogu.

    widzę, że jesteś z branży... więc nie możesz inaczej odpowiadać;-)
    http://www.jelonka.com/news,single,init,article,2831
    9

  • 5. Data: 2010-06-21 23:05:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    flying.robak wrote:

    > widzę, że jesteś z branży... więc nie możesz inaczej odpowiadać;-)
    > http://www.jelonka.com/news,single,init,article,2831
    9

    nie jestem z branzy, to ty wyłazisz z każdego kąta, że aż się rzygać chce.

  • 6. Data: 2010-06-22 07:27:18
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    > nie jestem z branzy, to ty wyłazisz z każdego kąta, że aż się rzygać chce.

    a skąd o tym wiesz? i czemu takie odczucia?
    bo widać chodzisz krok w krok za mną... i nie tylko.
    wniosek - wyłazisz z każdego konta, aż...
    taka jest róanica między nami, ża ja robie to oficjalnie i społecznia,
    a ty masz w tym interes
    dowodzic, że w Polsce panuje ustrój polityczny taki jak w Chińskiej
    Republice Ludowej;-)

  • 7. Data: 2010-06-22 14:45:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    flying.robak wrote:

    > a skąd o tym wiesz? i czemu takie odczucia?

    co mam wiedzieć? że wyłazisz z każdego kąta? przecież to widzę.

> [...]
    > a ty masz w tym interes
    > dowodzic, że w Polsce panuje ustrój polityczny taki jak w Chińskiej

    zwiększ dawkę, bo to co bierzesz teraz nie wystarcza.
    a niedługo nawet na to nie bedziesz miał kasy z tego co widzę.
    zbieraj kasę zbieraj, bo z dnia na dzień wychodzi coraz drożej.