  • 1. Data: 2004-06-14 21:15:45
    Temat: Eksport licencji przez internet
    Od: "Profil1" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Sprzedałem licencję na druk książki na Ukrainie. Czy materiały do druku,
    które są w formie elektronicznej, muszę wysłać fizycznie(tzn np. na CD), tak
    by nastapiła odprawa celna, czy tez moge wysłac je poprzez internet. Czy
    urzedy skarbowe wymagają potwierdzenia odprawy celnej w przypadku tego typu
    eksportu? Zapłate za licencję już otrzymałem przelewem na konto bankowe. Czy
    to jest wystarczający dowód zajścia transakcji? Może pytania są trywialne,
    ale robię to pierwszy raz, zaś panie w US zapytane o to robia wielkie oczy.
    Pozdrawiam
    Bogdan

    ---

  • 2. Data: 2004-06-14 21:34:49
    Temat: Re: Eksport licencji przez internet
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Profil1" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jest wystarczający dowód zajścia transakcji? Może pytania są trywialne,
    > ale robię to pierwszy raz, zaś panie w US zapytane o to robia wielkie

    Z tego co wiem, to cli się towary a nie usługi bądź prawa niematerialne.

    Pzdr,
    BaLab