  • 1. Data: 2002-01-07 07:02:51
    Temat: Ewidencja środków trwałych
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Mam trochę środków trwałych (ale niedużo :-). W pierwszym roku kupiłem sobie
    książeczkę i zapisywałem wszystkie środki, jak trzeba. W kolejnym roku po
    prostu zacząłem zapisywać kolejne kartki.

    Jak to jest? Czy muszę co roku zakładać ewidencję ŚT i notować tam
    odpowiednio ile już zamortyzowano, ile zostało, jaka rata, itp., czy też
    robi to się "ciągiem" w jednej książce?

    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #