  • 1. Data: 2002-01-06 22:59:21
    Temat: amortyzacja
    Od: "Hania" <k...@a...com.pl>

    witam mam pytanko czy jset jaki legalny sposób na powtórną amortyację
    samochodu który był już zamortyzowany

  • 2. Data: 2002-01-07 10:10:08
    Temat: Re: amortyzacja
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Hania co pomyślał to powiedział, a brzmiało to tak:

    >witam mam pytanko czy jset jaki legalny sposób na powtórną amortyację
    >samochodu który był już zamortyzowany

    Legalny? Raczej nie ma :D

    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --

  • 3. Data: 2002-01-07 10:26:10
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tobi <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...swietochlowice.dialup
    .inetia.pl...
    > Hania co pomyślał to powiedział, a brzmiało to tak:

    > Legalny? Raczej nie ma :D

    Sposob to sie znajdzie. Ale nie wiadomo kto odniesie korzysci.

    Karol

  • 4. Data: 2002-01-07 19:09:19
    Od: "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Hania" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > witam mam pytanko czy jset jaki legalny sposób na powtórną amortyację
    > samochodu który był już zamortyzowany
    Witam
    Gdy środek zamortyzował się w 100 % to wystarczy go ulepszyć(wymienić jakąś
    część na nową, coś dokupić) i wtedy wartość ulepszenia dodaje się do
    wartości pocztkowej i amortyzuje się właściwię od nowa :-)
    Beata

  • 5. Data: 2002-01-08 10:44:48
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

    > Bzdura, bzdura, totalna bzdura!

    Wiecej luzu. Przeciez Krzysiek zartowal.

    Karol

  • 6. Data: 2002-01-08 11:23:13
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Karol napisał(a):

    > Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@i...pl...

    > --
    > jakąś

    > Wiecej luzu. Przeciez Krzysiek zartowal.
    Problem, że sporo osób tu zaglądających nie pozna sie na takim
    "żarcie".
    A na pewno nie osoba zadająca to pytanie. Gdyby się miała poznać, nie
    zadawałby takich pytań.
    Znasz histore o chłopaku któremu na pytanie "Jak sie używa
    prezerwatywy?" aptekarka odpowiedziała "Połyka"?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-01-08 12:01:52
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]
    > "żarcie".
    > A na pewno nie osoba zadająca to pytanie. Gdyby się miała poznać, nie

    Smile, taki znaczek, wyglada w ten sposob :-)

    EOT

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 8. Data: 2002-01-08 12:12:25
    Temat: Smile Re: amortyzacja
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Karol" [...]

    > Smile, taki znaczek, wyglada w ten sposob :-)

    A na wiekszosci nowych filmow jest na sciezce dziwekowej "smiech",
    by bylo wiadomo kiedy sie smiac....

    Lecz niektorym to wcale niejest potrzebne...

    Boguslaw