  • 1. Data: 2002-06-08 13:19:52
    Temat: FV dla swojego pracodawcy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Gud Myrning,

    wczoraj dowiedziałem się, od mojego kolegi, który CZĘŚĆ zobowiązań z
    pracodawcą rozlicza poprzez DG, że podobno wyszło było jakieś dzikie
    rozporządzenie MF, jakoby niedozwolonym było fakturowanie swojego
    pracodawcy jako jedynego klienta. Chciałbym się dowiedzieć:
    a) czy to prawda
    b) jeśli (a) to czy wystarczy jak drobne ruchy będzie robił (np. raz
    na rok wystawi fakturę na 20zł swojej narzeczonej)
    c) jeśni nie (b) to jaki procent obrotu mogą obejmować usługi dla
    obecnego pracodawcy?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-06-10 20:22:17
    Temat: Re: FV dla swojego pracodawcy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Jun 2002, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ rozporządzenie MF, jakoby niedozwolonym było fakturowanie swojego
    >+ pracodawcy jako jedynego klienta. Chciałbym się dowiedzieć:

    Takiej formy nie widziałem (ani rozp. ani treści).
    Widziałem za to opis sprawy, w której US zakwestionował...
    DG !! Mianowicie zarzucił że jest to zakamuflowana osobista
    umowa o dzieło. Skutek: nieprawnie odliczono VAT u kupujących.
    PARANOJA: tą metodą (zarzutu "niewykonywania dla potrzeb
    ludności") wszystkie np. zakłady przetwórcze powinny być
    wyłączone z DG, bo przecież sprzedają usługi i towar tylko
    sklepom... :>

    Gdzie my żyjemy :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-11 13:44:57
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    http://www.gazetaprawna.pl/numery/10802-713/aktualno
    sci.html?id_gpol2=5266&nsl=713

  • 4. Data: 2002-06-12 07:06:44
    Temat: Odp: FV dla swojego pracodawcy
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > ludności") wszystkie np. zakłady przetwórcze powinny być
    > wyłączone z DG, bo przecież sprzedają usługi i towar tylko

    Ale co z wysokością faktur dla "innych"? Ma ktoś nt. wiedzę?
    Robert

    Robert Kilimnik