  • 1. Data: 2003-05-23 13:18:10
    Temat: Faktura VAT - odpisy w przypadku sprzedazy ratalnej
    Od: "Krzysztof Krzos" <Krzysztof.Krzos@softax_nospam.com.pl>

    Mam pytanie - kupilem sprzed w mediamarkt na raty - dostalem fakture VAT na
    pelna kwote a raty mam rozlozone na 10 miesiecy - czy moge odliczyc w tym
    miesiacu cala fakture czy tylko kwote fizycznie zaplacona. Prowadze
    dzialalnosc gospodarcza na zasadach ogolnych - nie wybralem metody kasowej.
    pozd
    kk

  • 2. Data: 2003-05-23 14:27:25
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krzos" <Krzysztof.Krzos@softax_nospam.com.pl> napisał
    w wiadomości news:bal6v0$jrr$1@bozon2.softax.com.pl...
> [...]
    > miesiacu cala fakture czy tylko kwote fizycznie zaplacona. Prowadze
    > dzialalnosc gospodarcza na zasadach ogolnych - nie wybralem metody
    "Normalne" zasady to odliczasz w momencie otrzymania faktury lub następny
    bez względu na płatność.
    Wiola