  • 1. Data: 2004-08-30 12:26:26
    Temat: Faktura dla kontrahenta zagranicznego
    Od: "Aurigus" <f...@g...pl>

    Jak to robicie technicznie..... Czy jakieś oprogramowanie obsłuży mi to, czy
    trzeba sobie treść samemu napisać w edytorze tekstu.
    Kontrahent chce wartość w Euro...... jak podaje się informację dla US, o
    kwotach podatku dla US ?

    Łukasz

  • 2. Data: 2004-08-31 18:38:45
    Temat: Re: Faktura dla kontrahenta zagranicznego
    Od: "Szymon Gluch" <s...@o...pl>

> [...]
    > trzeba sobie treść samemu napisać w edytorze tekstu.
    > Kontrahent chce wartość w Euro...... jak podaje się informację dla US, o

    Ja to robie w Excelu ;) Ze wzgledu na sladowa ilosc ogolnie F sprzedazy.
    I zawsze podaje PLN, a ponizej EUR po kursie dnia.
    Z tego co kojarze to obowiazujaca waluta jest PLN, wiec info dla US musi
    byc w PLN. Natomiast wydaje mi sie rowniez ze mozna wystawic FV w EUR,
    a ksiegowac po kursie dnia w PLN. Poprawcie mnie jesli nie mam racji.

    Szymon