  • 1. Data: 2006-09-05 06:12:40
    Temat: Faktura za budowę domu
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Mam pytanie: czy w świetle co Wam wiadomo na temat planów Ministerstwa
    Finansów na rok 2007 (opodatkowanie dochodu ze sprzedaży nieruchomości), warto
    brać faktury od wykonawcy za poszczególne etapy budowy domu jednorodzinnego,
    czy nie brać faktur i przyoszczędzić na wiadomo czym ;-) Bank nie wymaga
    faktur (kredyt) ale nie wiem czy sobie nie zaszkodzę w przyszłości
    przyoszczędzając teraz. Bo dalej nie wiem, czy rozpoczynając budowę w 2006
    podlegam pod tę nową ustawę czy nie.

    Pozdrawiam
    e-kran