  • 1. Data: 2003-01-06 11:22:48
    Temat: Formularz - gdzie?
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Gdzie znajde formularz o tytule:
    "zawiadomienie o rodzaju zaprowadzonych ksiąg podatkowych"

    Szukałem na wp, googlach, netsprint no i mf.gov.pl i nic nie znalazlem.

    Dziekuje za porady "idz do US"

  • 2. Data: 2003-01-06 11:36:03
    Temat: Re: Formularz - gdzie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marcin I. napisał:
    > Gdzie znajde formularz o tytule:
    > "zawiadomienie o rodzaju zaprowadzonych ksiąg podatkowych"
    >
    > Szukałem na wp, googlach, netsprint no i mf.gov.pl i nic nie znalazlem.

    Nie ma takiego formularza.
    Nie ma ustalonego wzoru. Chyba nigdy nie było.
    Bierzesz karteczke i piszesz;
    z lewej: imię, nazwisko, adres, nip, nazwa firmy

    niżej z prawej : [numerek urzędu jak jest] Urząd Skarbowy w ....., adres....

    i tekścik "Oświadczam iz w roku podatkowym 2003 bede prowadził podatkową
    księge przychodów i rozchodów/księgi handlowe/ewidencję przychodów (do
    wyboru)" Podpis i voila!

    A o tym czy musisz to składac to sie dowiesz jak sobie grupe
    przegooglasz. Była dość długa dyskusja na ten temat.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-01-06 13:35:57
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    > Nie ma takiego formularza.
    > Nie ma ustalonego wzoru. Chyba nigdy nie było.
    > Bierzesz karteczke i piszesz;

    Już nie trzeba, takie coś mi dali w US
    Skan ~100KB
    http://techtronic.pl/scan.gif

    Przez jakis czas bedzie to tam, wiec sciagajcie.

  • 4. Data: 2003-01-06 13:48:00
    Od: "Henry" <g...@b...gnet.pl>

    > A o tym czy musisz to składac to sie dowiesz jak sobie grupe
    > przegooglasz. Była dość długa dyskusja na ten temat.
    >
    > Maddy
    ___________________________________

    z której niestety, jednoznacznie nic nie wynikło :)

  • 5. Data: 2003-01-06 14:49:28
    Od: "Mr Uk" <t...@p...onet.pl>

    Witam na stronie IPS-u http://www.pity.pl/druki/ jest formularz
    "Oświadczenie o wyborze formy opodatkowania dla celu podatku dochodowego od
    osób fizycznych". Wygląda bardzo urzędowo, więc chyba jest już wzór tylko US
    jeszcze go nie mają

    --
    pzdr Mirosław Welfler

  • 6. Data: 2003-01-06 15:18:30
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    od
    > osób fizycznych". Wygląda bardzo urzędowo, więc chyba jest już wzór tylko

    A który to przepis pozwala na ustalanie jakiegoś druku w tej sprawie ?

    pozd.Pix

  • 7. Data: 2003-01-06 20:54:32
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .....ciach[]

    w tym roku nie ma obowiązku składania takiego oświadczenia

    rafal

  • 8. Data: 2003-01-06 21:10:06
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > w tym roku nie ma obowiązku składania takiego oświadczenia

    Ależ jest, tyle że nie dla wszystkich.

    pozd.Pix