  • 1. Data: 2004-04-20 16:57:12
    Temat: GDZIE się rozliczyć ?
    Od: "leszek" <L...@p...onet.pl_____USUŃkoncowke>

    Jestem zameldowany NA STAŁE w Limanowej , a od połowy stycznia 2004 r.
    jestem także zameldowany na POBYT CZASOWY w Krakowie.
    Do którego Urzędu Skarbowego (Limanowa czy Kraków) mam złożyć zeznanie
    podatkowe za rok 2003 ?

    Nadmienie tylko że :
    - składam jedynie PIT-37
    - kilka lat temu byłem na stałe zameldowany w Krakowie (choć pewnie to nie
    ma znaczenia)

    Pozdrawiam
    leszek

  • 2. Data: 2004-04-20 19:22:43
    Temat: Re: GDZIE się rozliczyć ?
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "leszek" <L...@p...onet.pl_____USUŃkoncowke> wrote in message

> [...]
    > jestem także zameldowany na POBYT CZASOWY w Krakowie.
    > Do którego Urzędu Skarbowego (Limanowa czy Kraków) mam złożyć zeznanie

    liczy się stan na dzień 31.12.2003, czyli Limanowa.

  • 3. Data: 2004-04-20 20:02:41
    Od: "leszek" <L...@p...onet.pl_____USUŃkoncowke>

    > liczy się stan na dzień 31.12.2003, czyli Limanowa.

    Na ile jesteś tego pewien ?
    Masz na to jakiś paragraf?

    Chce się upewnić.

    Pozdrawiam
    leszek

  • 4. Data: 2004-04-20 20:33:51
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    > Na ile jesteś tego pewien ?
    > Masz na to jakiś paragraf?
    >
    > Chce się upewnić.

    na sto procent.
    Pargraf masz na pierwszej stronie pit-37 jak dobrze pamiętam, w krótkiej
    instrukcji na początku.

  • 5. Data: 2004-04-20 20:55:07
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "leszek" <L...@p...onet.pl_____USUŃkoncowke> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > - składam jedynie PIT-37
    > - kilka lat temu byłem na stałe zameldowany w Krakowie (choć pewnie to nie

    Wogóle nie jest ważne gdzie jesteś zameldowany. Ważne gdzie mieszkasz.
    Egzekwowanie obowiązku meldunkowego póki co nie leży w kompetencjach US.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2004-04-20 22:54:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, leszek wrote:

> [...]
    >+ > > podatkowe za rok 2003 ?
    >+ > >
    >+ > liczy się stan na dzień 31.12.2003, czyli Limanowa.

    Leszku, dla US liczy się "miejsce zamieszkania".
    ZAMIESZKANIA, nie zameldowania.
    No i masz *obowiązek* powiadamiać US jeśli je zmieniasz, zakładamy
    że to rzetelnie robisz ;) składając NIP-1 lub NIP-3.
    No to teraz przypomnij sobie gdzie MIESZKAŁEŚ 31.XII.2003... !

    pozdrowienia, Gotfryd