  • 1. Data: 2009-03-23 18:59:46
    Temat: Gdzie wpisac konto do zwrotu nadplaty - PIT 36
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl>

    Witam,

    Mam taka pewnie banalna zagwostke. Wypelnilem PIT 36 - mam kilkadziesia
    zlotych do zwrotu :) Ale chcialbym te kase dostac na konto... I albo jestem
    slepy albo poprzez jakas inna deklaracja zglaszam US takie info i podaje
    numer konta... ??? Pomózcie - co zrobic by oddali bez marudzenia ;)

    Dziekowac z góry :)

    Vonn

  • 2. Data: 2009-03-23 19:06:17
    Temat: Re: Gdzie wpisac konto do zwrotu nadplaty - PIT 36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-23, Vonnegut79onVAIO <v...@V...onet.pl> wrote:
> [...]
    > slepy albo poprzez jakas inna deklaracja zglaszam US takie info i podaje
    > numer konta... ??? Pomózcie - co zrobic by oddali bez marudzenia ;)

    Konto się wpisuje przy zgłaszaniu do US (NIP1/NIP3).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-03-23 19:20:55
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl>

    > Konto się wpisuje przy zgłaszaniu do US (NIP1/NIP3).

    Hmm no ale mam się co roku zgłaszać? :) A jakbym się uparł kasę przez
    listonosza? :) Jakiś wybór chyba mam ?

    Vonn

  • 4. Data: 2009-03-23 19:23:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    Vonnegut79onVAIO pisze:

    > Hmm no ale mam się co roku zgłaszać? :) A jakbym się uparł kasę przez
    > listonosza? :) Jakiś wybór chyba mam ?

    Zgłaszasz raz i działa tak długo aż nie złożysz odpowiedniego NIP-u
    aktualizacyjnego.
    No i ponosisz koszty przekazu pocztowego.
    Stanie w kolejce na poczcie - bezcenne doświadczenie. :)

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-03-23 20:33:56
    Od: Harnaś <_...@w...pl_USUN_TO_>

    On Mon, 23 Mar 2009 20:23:47 +0100, spp <s...@o...pl> wrote:

    >Zgłaszasz raz i działa tak długo aż nie złożysz odpowiedniego NIP-u
    >aktualizacyjnego.

    Teoretycznie tak, ale ojciec miał podane konto i jednego roku mu
    przelali, a następnego dostał pocztą, bo US "nie wie, czy na pewno
    może przelać na to konto co kiedyś było podane". Więc co rok składać
    trzeba NIP-3 z tymi samymi danymi, by nasycić biurokratyczną machinę
    papierem.
    US w Żywcu, jakby ktoś był ciekaw.
    --
    Harnaś

  • 6. Data: 2009-03-23 20:37:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    Harna? pisze:

    > Więc co rok składać
    > trzeba NIP-3 z tymi samymi danymi, by nasycić biurokratyczną machinę
    > papierem.
    > US w Żywcu, jakby ktoś był ciekaw.

    Nie trzeba, urzędnik US popełnił błąd i musiał znaleźć jakieś wytłumaczenie.

    --
    spp

  • 7. Data: 2009-03-23 20:37:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Harna? wrote:

> [...]
    > może przelać na to konto co kiedyś było podane". Więc co rok składać
    > trzeba NIP-3 z tymi samymi danymi, by nasycić biurokratyczną machinę

    Nie trzeba składać co rok.
    Po prostu albo wziąć z poczty i o różnicę się upomnieć, albo nieodebrać
    i uprzejmie przypomnieć paniom, że ustawa ciągle obowiązuje.

    Ja z poczty nie odebrałem. Trzy lata narazie mijają. Za rok się upomnę z
    odsetkami.