  • 1. Data: 2007-02-16 19:43:06
    Temat: Godzina na fakturze
    Od: "Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl>

    Wystawiam fakture VAT na kwote np 1000$ - uslugi elektroniczne dla firmy z
    USA. Pod VAT nie podlega - jednak w ewidenji musi byc. I teraz moje pytanie
    1. czy dopisywac na fakturze godzine wystawienia (przed ogloszeniem kursu
    przez NBP) aby przeliczayc tak samo do ewidencji VAT jak i do KPIR?

    2. czy np jezeli zastosuje kurs z poprzedniego dnia a na fakturze nie bedzie
    godziny to czy przy kontroli moge zostac jakos ukarany (dla podatku
    dochodowego jest dobra kwota a do VAT'u kontroler powie ze jest zla (zly
    kurs) ale tak czy siak to VAT od tego nie ma)

  • 2. Data: 2007-02-16 19:49:47
    Temat: Re: Godzina na fakturze
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 16-02-2007 o 20:43:06 Mateusz Dabrowski <m...@p...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > dochodowego jest dobra kwota a do VAT'u kontroler powie ze jest zla (zly
    > kurs) ale tak czy siak to VAT od tego nie ma)

    Pytanie tylko jak kanar ma to udowodnić o której godzinie wystawiłeś
    (zakładając że nie ma jakiejś oczywistej korelacji z innym zdarzeniem)?

    Bo jak nie udowodni to można go wyśmiać, bo równie dobrze mógłby twierdzić
    że wystawiłeś innego dnia i faktura jest nierzetelna.

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne