  • 1. Data: 2002-09-16 09:06:14
    Temat: Henryk Dzido zainaugurował kampanię
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    2002-09-15 (14:35)

    Henryk Dzido (PAP/Paweł Kula)
    Na Rynku Starego Miasta w siąpiącym deszczu kandydat Samoobrony na
    prezydenta Warszawy Henryk Dzido zainaugurował swoją kampanię wyborczą.

    Mecenas Henryk Dzido jest jedynym kandydatem, który nie jest ubabrany w
    różne afery, szwindle i przekręty. Wszyscy inni kandydaci na czele z panem
    Kaczyńskim i Olechowskim są ubabrani w różne afery - powiedział lider
    Samoobrony Andrzej Lepper w czasie niedzielnego spotkania na Starym Mieście.

    Dodał, że kandydat Samoobrony na prezydenta stolicy jest człowiekiem czystym
    w swojej działalności, nie dopuścił się żadnych przestępstw i będzie godnie
    reprezentował Polskę i stolicę.

    Dzido zadeklarował, że chce, aby Warszawa była miastem spokojnym, w którym
    chce się żyć i można się uczyć. Pytany z kim chciałby się spotkać w drugiej
    turze wyborów, odparł: Najchętniej w drugiej turze nie spotykałbym się z
    nikim, bo chcę wygrać wybory w stolicy w pierwszej turze.

    Na Rynek Starego Miasta Dzido i Lepper przyjechali dorożkami, witani
    okrzykami swoich sympatyków: "Niech żyje", "Brawo" oraz bukietami białych i
    czerwonych róż. (mag)

    ----

  • 2. Data: 2002-09-17 05:24:13
    Temat: Misiaczka przedstawicielem PAP ---->> Henryk Dzido zainaugurował kampanię
    Od: Jano <m...@h...gula>

    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 3. Data: 2002-09-17 06:34:32
    Temat: Re: Misiaczka przedstawicielem PAP ---->> Henryk Dzido zainaugurował kampani
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Jano" <m...@h...gula> wrote in message
> [...]
    [...]
    > Pozdrowienia

    A tak konkretnie to o co Panu chodzi ?

    Boguslaw.

  • 4. Data: 2002-09-18 06:45:58
    Temat: Re: Henryk Dzido zainaugurował kampanię
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > Na Rynek Starego Miasta Dzido i Lepper przyjechali dorożkami, witani
    > okrzykami swoich sympatyków: "Niech żyje", "Brawo" oraz bukietami białych
    > czerwonych róż. (mag)

    obrazek prawie jak z lat 50-siątych (poglądy tych panów zresztą też)

    poza tym kampanię wyborczą proszę sobie robić gdzie indziej
    --
    A.S.

  • 5. Data: 2002-09-18 08:04:38
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Użytkownik Matovy <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:am97ce$3o0$...@n...onet.pl...

    > obrazek prawie jak z lat 50-siątych (poglądy tych panów zresztą też)
    >
    > poza tym kampanię wyborczą proszę sobie robić gdzie indziej
    > --
    > A.S.

    Wolnoć Tomku w swoim domku :-)))

  • 6. Data: 2002-09-18 18:19:43
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <m...@h...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Matovy <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:am97ce$3o0$...@n...onet.pl...

    > białych

    > Wolnoć Tomku w swoim domku :-)))

    Kolega jest jak widac podobnie niereformowalny obyczajowo i przeswiadczony
    ze moze wszystko jak imc. Lepper, chociaz opon w sieci nie ulozy :)
    ArCe

  • 7. Data: 2002-09-18 19:13:48
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <m...@h...com> napisał w wiadomości