  • 1. Data: 2004-09-30 07:35:06
    Temat: Ile i komu placic za TV lub radio
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    Witam ponownie :-)

    Chcialbym w swoim sklepiku odtwarzac muzyke lub miec telewizor.

    Ile sie placi za taka przyjemnosc zaiksowi ??
    Czy oplata za tv jest taka sama jak za radio ??

    Gdzie takie rzeczy zglaszac ??

    Pozdro, Wojtas

  • 2. Data: 2004-09-30 11:34:39
    Temat: Re: Ile i komu placic za TV lub radio
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam ponownie :-)
    >
    > Chcialbym w swoim sklepiku odtwarzac muzyke lub miec telewizor.
    >
    > Ile sie placi za taka przyjemnosc zaiksowi ??

    Ok 100 zł.
    Następnym trzem darmozjadom podobnie - razem 400.
    Do tego poczcie kilkanaście złotcyh.

    Wszystko miesięcznie.
    Efekt - ja sobie darowałem odtwarzanie radia i żaden z darmozjadów nie
    zarobi nic.

  • 3. Data: 2004-09-30 12:34:57
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    > Następnym trzem darmozjadom podobnie - razem 400.

    Jakim darmozjadom ??!!??!!
    Czy za 1 radio trzeba w sumie placic az 400 zl miesiecznie ??!!??!!??!!
    Wydaje mi sie, ze chyba troche przesadziles.
    Slyszalem cos o ponoda 100 zl....

    > Efekt - ja sobie darowałem odtwarzanie radia i żaden z darmozjadów nie
    > zarobi nic.

    No jak bym mial placic te 400 zl to tez bym sobie darowal, ale cos mi sie
    wydaje, ze cos za duzo policzyles....

    Pozdro, Wojtas

  • 4. Data: 2004-09-30 13:13:58
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    > Jakim darmozjadom ??!!??!!
    > Czy za 1 radio trzeba w sumie placic az 400 zl miesiecznie ??!!??!!??!!

    Czy chodzi o opłatę za tzw. posiadanie odbiornika w sklepie, czy o coś
    innego?
    http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm i na samym dole Abonament RTV

    Kasia

  • 5. Data: 2004-09-30 14:10:50
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Kasia Mikołajczyk <k...@U...ceti.pl> w poscie
    news:cjh0oo$a6$1@druid.ceti.pl napisal, co nastepuje:

    > Czy chodzi o opłatę za tzw. posiadanie odbiornika w sklepie, czy o coś
    > innego?
    > http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm i na samym dole Abonament RTV

    Niestety, ale sa jeszcze oszolomy takie jak: ZAiKS, FOTA i inni, ktorzy
    twierdza, ze im sie tez cos nalezy.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 6. Data: 2004-09-30 17:26:27
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Sep 2004 16:10:50 +0200, w <cjh3tl$2m4$1@news.onet.pl>, "SDD"
    <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał(-a):

    > Niestety, ale sa jeszcze oszolomy takie jak: ZAiKS, FOTA i inni, ktorzy
    > twierdza, ze im sie tez cos nalezy.

    Zawsze można puszczać radio internetowe z USA i nie płacić im nic.

  • 7. Data: 2004-10-01 06:02:21
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek co się przedstawia jako SDD napisał:
    > Niestety, ale sa jeszcze oszolomy takie jak: ZAiKS, FOTA i inni, ktorzy
    > twierdza, ze im sie tez cos nalezy.

    no właśnie, twierdzą, ale jak kumpel poprosił o kopie ich umów z artystami,
    kopię przelewów jakimi wysyłają artystom forsę itd, to zaczęli coś mącić. Na
    koniec, jak mu powiedzieli, że chcą 70 zł miesięcznie, na co kumpel im, że
    albo chcą, coś zarobić, albo żeby jego interes padł. Na co usłyszał
    propozycję: dobra, to do końca roku (od sierpnia) 200 zł, a potem zobaczymy.
    Dla mnie to typowe haracze płacone na Bóg wie co i na Bóg wie jakich
    zasadach. Gorsze od mafii, bo tam przynajmniej płacisz za ochronę.

    Czy jest może ktoś, kto nie płacił i miał z tego powodu jakieś cyrki?
    P.

  • 8. Data: 2004-10-04 10:13:39
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jakim darmozjadom ??!!??!!
    > Czy za 1 radio trzeba w sumie placic az 400 zl miesiecznie ??!!??!!??!!

    Ano.
    W przypadku sklepu pewnie trochę mniej.

    > Wydaje mi sie, ze chyba troche przesadziles.
    > Slyszalem cos o ponoda 100 zl....

    Taaa - dla jednej organizacji.
    A są cztery.

    > No jak bym mial placic te 400 zl to tez bym sobie darowal, ale cos mi sie
    > wydaje, ze cos za duzo policzyles....

    Tyle ode mnie chcieli...