  • 1. Data: 2005-05-20 07:30:03
    Temat: Ile wynosi "kara grzywny za wykroczenie skarbowe" ?
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    Ile wynosi "kara grzywny za wykroczenie skarbowe"?

    Chodzi mi o zapis pojawiajacy sie w Kodeksie karnym skarbowym, np.:

    Art. 81. § 1. Podatnik lub płatnik, który wbrew obowiązkowi:
    1) nie dokonuje w terminie zgłoszenia identyfikacyjnego albo aktualizacji
    objętych nim danych,
    2) dokonuje zgłoszenia więcej niż jeden raz,
    3) nie podaje numeru identyfikacji podatkowej lub podaje numer nieprawdziwy,

    podlega karze grzywny za wykroczenie skarbowe.

  • 2. Data: 2005-05-20 07:45:19
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    Juz wiem. Od 0.1x do 20x najnizsze miesieczne wynagrodzenie
    Natomiast mandatem karnym (czyli jak rozumiem bez postepowania sadowego)
    mozna wymierzyc kare grzywny do 2x najnizsze miesieczne wynagrodzenie