  • 1. Data: 2004-08-05 11:24:37
    Temat: Import z USA, procedura?, koszty?
    Od: "Paprot" <f...@o...pl>

    Witam
    (Mam niadzieje ze to nie jest za bardzo OT.)
    Rozwazam sprowadzenie ze Stanow (jako prowadzacy DG) pewnego produktu
    (hardware+software do wspolpracy z komputerem) i tu rodzi sie pare pytan :

    - jesli u producenta kosztuje cos 100 dol, to jakie beda koszty zwiazane z
    importem? ile faktycznie bedzie mnie kosztowal produkt? jakies koszty da sie
    zbic? transport? clo?

    - jak wyglada procedura? tzn. kto co kolejno powinien zrobic?

    Prosze lopatologicznie, ze szczegolami.

    pozdrawiam
    P.