  • 1. Data: 2004-09-02 09:22:19
    Temat: Info: GP, Słowacja (w kontekście "co myślicie...")
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Może będą warunki do sprawdzenia takich i innych założeń
    w praktyce:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/27.html?numer=1281
    &dok=1281.27.3.2.5.2.0.1.htm
    Obawiam się że skutki gospodarcze mogą być dla nas (z powodu NIE
    zastosowania równoważnej "technologii") tragiczne - "bazy" (w postaci
    centrów technlogicznych które trudno przenieść) u siebie za wielkiej
    nie mamy (po polsku: bogate kraje zachodu mają więcej czasu na rekację).
    Zwracam uwagę na akcent położony na "uproszczenie systemu" (nie mogłem
    zerżnąć z artykułu bo pisałem wcześniej ;)).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)