  • 1. Data: 2002-02-15 15:46:11
    Temat: Internet a odliczenia?
    Od: "Michal" <m...@l...home.pl>

    W zeszlym rokupodlaczylem sobie stale lacze do internetu.
    Jest mi ono potrzebne gdyz jesem informatykiem
    Czy mozna odliczyc sobie to od podstawy opodatkowania i z jakiego tutulu.

    moze jest cos na ten w internecie?

    Pozdro

    Michal

  • 2. Data: 2002-02-15 15:49:09
    Temat: Re: Internet a odliczenia?
    Od: "WK" <w...@w...pl>

    Samo przyłącze (kartę, montaż) jako pomoce naukowe.
    Abonament możesz też wliczyć w koszty działalności gospodarczej

  • 3. Data: 2002-02-18 13:06:02
    Od: "IV Liceum Ogólnokształcące w Siedlcach" <h...@l...siedlce.net>

    > Samo przyłącze (kartę, montaż) jako pomoce naukowe.
    > Abonament możesz też wliczyć w koszty działalności gospodarczej

    a jak ja jestem nauczycielem informatyki, to rozumiem, ze oplate za SDI
    (1000zl) jako pomoce naukowe a abonament gdzie jak nie mam dzialalnosci ?
    Beata

  • 4. Data: 2002-02-18 17:06:21
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, IV Liceum Ogólnokształcące w Siedlcach wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ a jak ja jestem nauczycielem informatyki, to rozumiem, ze oplate za SDI

    IMHO to jest USŁUGA ! I nie da rady :(
    "pomocą" jest "towar" wymieniony w rozporządzeniu, nie sprawdzam
    w tej chwili ale usług chyba tam nie było... :(
    Jeśli "karta" lub "modem" jest osobno w cenniku - to chyba
    dało by się podciągnąć pod "pomoc". Ale pewnienie jest...

    >+ a abonament gdzie jak nie mam dzialalnosci ?

    Też chyba nigdzie :(

    Pozdrowienia, Gotfryd