  • 1. Data: 2002-03-28 07:49:48
    Temat: Interpretacja limitu ulgi remontowej.
    Od: "KsX" <o...@m...com>

    Następująca sytuacja:

    1) W roku 2001 na remont lokalu mieszkalnego wydałem około 30 000 złotych.
    2) W tym na remont instalacji gazowej wydałem około 1000 złotych.
    3) W tym na "wyodrębniony fundusz remontowy spółdzielni mieszkaniowej"
    wpłaciłem
    również około 1000 złotych.

    Odliczenia z tych trzech tytułów wynosiłyby około 6 000 złotych.

    Ile w tej sytuacji wynosi maksymala kwota, którą mogę odliczyć?

    Czy podwyższenie limitu na remont instalacji gazowej mogę wykorzystać
    tylko do odliczania wydatków na ten cel?

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    Krzysztof.