  • 1. Data: 2002-01-01 17:13:16
    Temat: Inwentaryzacja - czy muszę robić?
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Prowadzę KPiR, płatnik VAT. Prowadzę działalność głownie w zakresie
    pośrednictwa finansowego, ale rozszerzyłem również działalność o
    kupno-sprzedaż akcesoriów komputerowych. Czy muszę dokonywać
    inwentaryzacji - spisu z natury na dzień 31.12? Jeśli tak to gdzie księguje
    wartość netto - w KPiR przez DW? I czy bezpośrednio odejmuje od KUP w
    PIT-36?
    Proszę o pomoc ponieważ to jest pierwszy koniec roku w mojej DG :)
    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>