  • 1. Data: 2006-08-29 13:15:16
    Temat: Jak bez kasy c.d.?
    Od: "Ted" <t...@n...pl>

    Sorry, że w nowym poście(pisałem o swej sprawie 9 postów wcześniej!) ale
    chciałem aby go nie przeoczono.
    Właśnie wróciłem od doradcy podatkowego i cóż on radzi:
    1) Zamknąć działalność na dzień 31.08
    2) Wykonać remanent, wyliczyć i zapłacić zryczałtowany podatek od
    dochodu(Pit-5;Pit-5X)
    3) Jako, że lokal gdzie prowadzę działalność jest częścią domu w którym
    mieszkam to doradca proponuje zdjąć szyld i prowadzić normalnie wyprzedaż
    już mojego prywatnego towaru jako osoba cywilna. Wg niego takie transakcje
    są całkowicie legalne i nie ma się czego bać. Bez żadnych papierów - jedynie
    sprzedaż powyżej 1000 zł trzeba by legalizować umową kupna-sprzedaży od
    której i tak nic nie zapłacę. Jeśli ktoś sobie będzie życzył mogę mu wypisać
    zwykły rachunek ze swoimi prywatnymi danymi.
    Kochani co sądzicie o takim rozwiązaniu?
    Czy to aby nie za piękne aby mogło stać się prawdziwe?
    Serdecznie pozdrawiam.
    Ted

  • 2. Data: 2006-08-29 14:25:08
    Temat: Re: Jak bez kasy c.d.?
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Ted napisał(a):
> [...]
    > zwykły rachunek ze swoimi prywatnymi danymi.
    > Kochani co sądzicie o takim rozwiązaniu?
    > Czy to aby nie za piękne aby mogło stać się prawdziwe?

    a jezeli wyprzedaz bedziesz prowadzil w sposob ciagly i zorganizowany...

  • 3. Data: 2006-08-29 17:13:44
    Od: "Ted" <t...@n...pl>

    > a jezeli wyprzedaz bedziesz prowadzil w sposob ciagly i zorganizowany...

    Czyli nie można? Podpadające.....?

  • 4. Data: 2006-08-29 20:52:06
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał

    > a jezeli wyprzedaz bedziesz prowadzil w sposob ciagly i zorganizowany...

    Przeca zryczałtowany podatek będzie już zapłacony. Mowa o tym towarze, który
    znajdzie się w remanencie.
    IMO, doradca ma rację.

    EWa