  • 1. Data: 2007-02-09 17:53:16
    Temat: Jak długo US może mnie zawiadamiać o decyzji?
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Złożyłem wniosek o zwrot niektórych wydatków związanych z budownictwem
    mieszkaniowym. Chodzi o zwrot różnicy w VAT na materiały budowlane. Po
    około 6 miesiącach zostałem wezwany do małej korekty. Wszystko zostało
    skorygowane. I nic... cisza. Zadzwoniłem do US i powiedziano mi, że
    decyzja została wydana 9 stycznia i czy już mi ją doręczono? Ja na to,
    że nie! US że on decyzję wydał i zawiadomienie wysłał. Ja na to że
    zawiadomienia nie mam! Mało tego poczta twierdzi, że nic dla mnie nie
    miała. Pytam w US czy mają jakieś potwierdzenia że odebrałem albo że nie
    odebrałem? Oni na to, że nie. I że będą reklamować na poczcie. Kiedy?
    Nie wiadomo, mają dużo pracy. Poczta zdziwiona. Co robić? Nie znalazłem
    żadnego przepisu który mówi jaki czas na doręczenie decyzji ma US od
    momentu wydania decyzji. Kazdy grosz się liczy a oni mająto w
    dupie..złodzieje. Poradźcie coś.
    Ryszard

  • 2. Data: 2007-02-12 15:58:07
    Temat: Re: Jak długo US może mnie zawiadamiać o decyzji?
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    Rich napisał(a):
> [...]
    > żadnego przepisu który mówi jaki czas na doręczenie decyzji ma US od
    > momentu wydania decyzji. Kazdy grosz się liczy a oni mająto w
    Nikt nie wie?
    Trudno.
    Rich