  • 1. Data: 2002-01-09 14:30:30
    Temat: Jak należy rozumieć...?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Jak należy rozumieć pkt.4 objaśnień do części I tabeli miesięcznych stawek
    podatku dochodowego w formie karty podatkowej stanowiącej załącznik nr 3 do
    ustawy z dnia 20 listopada 1998r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od
    niektórych przychodów osiąganych przez osob fizyczne, mówiący: "Przy
    prowadzeniudziałalności wymienionej w lp. 70-76 dopuszczalne jest- poza
    świadczeniami dla ludności- wykonywanie świadczeń dla innych odbiorców w
    rozmiarze nieprzekraczającym kwoty 48000zł. przychodu rocznie."
    Chodzi mi o to, czy łączny przychód ma nieprzekroczyć 48000zł., czy też
    przychód z tytułu świadczeń na rzecz ludności może być nieograniczenie duży,
    a kwotą 48000zł. jest limitowany tylko przychód z tytułu świadczeń dla
    innych odbiorców?
    K.

  • 2. Data: 2002-01-09 17:16:36
    Temat: Re: Jak należy rozumieć...?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Orko może mogłabyś mi pomóc?
    K.

  • 3. Data: 2002-01-09 17:45:20
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1hk2f$1o1$...@n...tpi.pl...
> [...]
    duży,
    > a kwotą 48000zł. jest limitowany tylko przychód z tytułu świadczeń dla

    --------
    To drugie - czyli limitowany jest przychód z tytłu świadczeń na rzecz innych
    odbiorców.

    Orka